Dajlig.dk - Dansk brand med sjove & unikke tryk
Gratis fragt ved køb over 599,-
Dajlig.dk på Facebook Dajlig.dk på Instagram

FAQ

Generelle FAQs

Dajlig er et dansk brand startet i 2024 af Lena & Michael.
Dajlig laver tøj, t-shirts, hoodies, muleposer, krus, plakater og mere. Trykt med vores egne sjove, unikke og finurlige designs og tegninger. Det er Lena der står for at lave tegningerne og Michael der designer videre på dem digitalt og gøre dem klar til tryk og print.

JA! Dajlig er et dansk firma. Trykkerierne vi samarbejder med er dog beliggende i andre lande. Herunder Tyskland, Tjekkiet og Polen. 

Nej. Alle vores designs og tryk er 100% håndtegnede af os selv og de kan ikke købes andre steder.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?
Brug vores størrelsesguide der figurerer på alle vores produkter hvor det er relevant.
Her er der både en tabel til at måle og en beskrivelse af om varen er stor eller lille i størrelsen eller er tro mod størrelsen.
Dajlig har haft alle produkter i hænderne og selv afprøvet og målt dem alle.

P.O.D. står for “Print On Demand” hvilket betyder at vi først sætter gang i produktionen af din vare når du har bestilt. Det gør det nemmere for os i forhold til lager, men mest af alt gør det noget godt for miljøet, da vores varer ikke masse produceres. Det synes vi er en god ting 🙂 

Kan man få rabat på jeres varer? Ja, vi kører ofte kampagner med rabat, det vil figurere på hjemmesiden og ofte bliver rabatten og automatisk tilføjet på checkout siden hvis du har opnået en rabat. Nogle gange er det også en rabatkode du skal indtaste. Her vil der være et felt i kurven og checkout til at indtaste din rabatkode.
Oplever du problemer med en rabatkode så skriv til os så vi kan hjælpe.

Nej, det har vi ikke. Vi er en online webshop.

Ja, vi er pt. både på Facebook & Instagram
Følg os meget gerne 🙂

Dajlig.dk på FacebookFacebook.com/Dajlig.dk

Dajlig.dk på Instagram instagram.com/dajlig.dk

Nej, har du spørgsmål så skriv til dajlig@dajlig.dk vi svarer forholdsvis hurtigt på din besked

Dajlig.dk samarbejder med flere trykkerier og vores hjemmeside tjekker flere gange i døgnet om varerne er på lager, så hvis noget ikke er på lager vil det ikke blive vist på vores side.
I sjældne tilfælde kan det ske at du bestiller en vare der ikke er på lager hvis du rammer et tidspunkt hvor vores hjemmeside ikke har tjekket det.
I det tilfælde vil vi kontakte dig og høre om vi skal ændre til et andet produkt eller annullere ordren.

FAQ: Ordre, Levering & Returnering

Nej! Hvis du vil ombytte/returnere eller annullere en ordre der allerede er sat i produktion SKAL du tage imod pakken og bruge returnerings formen på Returvare siden.
Hvis du ikke gør det bliver varen sendt tilbage til trykkeriet og vi får ikke varen til inspektion.
Hvis du nægter at modtage eller afhente din pakke er varen for os gået tabt. Og det betragtes stadig for os som en fuldførelse af ordren.

Hvis du er meget hurtigt efter du har bestilt kan vi måske nå at ændre din ordre. Men så snart trykkeriet har fået ordren og den er sat til produktion kan vi desværre ikke nå at ændre det. Hvis du vil annullere og den er sat i produktion skal du bruge returretten og følge retur proceduren på retursiden.

Oplever du et problem med din ordre, er du altid velkommen til at skrive til os på dajlig@dajlig.dk så gør vi hvad vi kan for at hjælpe.
Var dit produkt skadet eller ikke i den stand du mente det skulle være da du modtog varen, så fik du en mail fra trykkeriet hvor du kan vurdere servicen. Her giver du max 3 i vurderingen. Så vil der fremkomme knapper til at bede om et gentryk eller refundering. Så tager trykkeriet stilling til din sag og hvis de godkender fejlen vil de lave et nyt tryk. Du er også altid velkommen til at skrive til os så hjæper vi dig med processen.

Når du bestiller fra Dajlig går der en proces i gang. Først bliver din ordre sendt til trykkeriet der herefter går i gang med at trykke dit produkt. På den måde er vi også med til at gøre det godt for miljøet så ingenting masseproduceres.
Trykkeriet tager som regel mellem 1-5 dage om at producere varen, hvorefter det afsendes. Alt efter hvor det kommer fra og hvilket leverings firma der står for transporten tager forsendelsestiden mellem 3-10 dage. Helligdage og travle perioder kan spille ind på forsendelsestiden.
Det hurtigste vi har oplevet er 4 dage fra ordre bestilling til levering og det længste vi har oplevet er 14 dage.
Så din ordre vil være i dine hænder mellem 4-14 dage efter bestilling.

Hvis du finder ud af du har indtatstet forkert adresse, så kontakt os hurtigst muligt. Hvis varen ikke er afsendt fra trykkeriet endnu, kan vi måske nå at rette det.
Hvis ikke, bliver du nødt til at kontakte dem der står for forsendelsen. Du kan se hvem det er i tracking linket. Men ofte er det PostNord der står for den sidste levering i Danmark. Så kontakt dem med dit tracking nummer.
Og ellers må du måske få fat i dem der bor på den pågældende adresse du har indtatset og få forsendelsen fra dem.

Vi oplever ind i mellem at PostNord ikke er så gode til at få sendt mails til kunder med leverings information.
Hvis dit tracking link siger at din pakke er forsøgt leveret, men du intet har modtaget fra PostNord. så sørg for

  • Tjek din spamfolder for at se om mailen er røget deri
  • Prøv at tracke dit nummer på PostNord tracking ofte kan du se hvor pakken er der
  • Installer PostNord app’en og indstil den så den tracker med din mail og tlf. nummer, ofte kommer pakken frem der før en mail kommer

Hvis PostNord tracking viser at din pakke er forsøgt leveret og hvor din pakke er, kan du afhente den i pakkeshoppen. Vis dem tracking linket og sørg for at have ID med.

Dajlig.dk giver 14 dages returret på ordre fra den dag du har modtaget din pakke.
Hvis du vil returnere en pakke skal du følge proceduren på retursiden.
Vær opmærksom på du ikke bare kan nægte at modtage din vare eller lade være at afhente den. så ses ordren som fuldført fra vores side.

#